BIAŁOŁĘKA. Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otwiera swój czwarty sklep w Warszawie. Dyskont mieści się w nowej Galerii Modlińskiej, przy ul. Starowiślnej. Na klientów czeka ponad 6000 artykułów z aż 14 kategorii.
– Rozwój sieci sklepów Action w największych aglomeracjach w Polsce to jeden z głównych celów naszej marki na ten rok. Niedawno otworzyliśmy kolejne sklepy we Wrocławiu i Poznaniu. Czwarty sklep w Warszawie zlokalizowany jest w nowo wybudowanej Galerii Modlińskiej. Centrum zakupowe znajduje się w popularnej i świetnie skomunikowanej części Białołęki – pomiędzy ulicą Modlińską a kanałem Żerańskim. Jestem przekonany, że klienci docenią to dogodne położenie, wyróżniające się bliskością głównych dróg oraz przystanków komunikacji miejskiej i będą chętnie odwiedzać sklep Action – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
Atrakcyjna oferta, szybkie i wygodne zakupy
Sklep Action na warszawskiej Białołęce będzie działać w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Market zajmuje powierzchnię prawie 870 m2 i został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne.
Action z pewnością przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności oferty handlowej Galerii Modlińskiej, w której działać będzie kilkanaście sklepów, w tym popularne markety spożywcze oraz punkty gastronomiczne. W bezpośredniej okolicy znajdują się również nowo wybudowane osiedla mieszkaniowe oraz ulica Modlińska, ułatwiająca dojazd do centrum zakupowego mieszkańcom okolicznych miejscowości. Na klientów czeka wspólny parking na około 90 miejsc postojowych oraz stojaki na rowery.
Z dbałości o środowisko
Coraz więcej produktów pojawiających się w ofercie sklepów Action powstaje w sposób zrównoważony – z poszanowaniem środowiska i oszczędnością zasobów. Firma między innymi wycofała ze swojej oferty jednorazowe sztućce i naczynia z plastiku, zamieniając je na drewniane i papierowe, zanim stało się to obowiązkowe.
– Zrównoważony rozwój staje się coraz większym priorytetem dla Action, zwłaszcza w obszarze związanym z oferowanymi przez nas produktami. W ubiegłym roku 76% naszych wyrobów bawełnianych pochodziło z ekologicznych źródeł w ramach programu BCI (Better Cotton Initiative). Jednocześnie ponad 60% naszych produktów z papieru i drewna posiada certyfikaty FSC i PEFC. Naszym celem jest osiągnięcie do 2025 r. tych wskaźników na poziomie 100% – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce. Przykładem zrównoważonego produktu w ofercie Action jest między innymi prześcieradło La Maison Rêve, zapakowane w torbę z takiego samego materiału, z jakiego wykonany jest produkt. Dzięki temu pomysłowi zbędne stały się plastikowe opakowania, a klient ma możliwość oceny jakości produktu bez konieczności jego rozpakowania. Ograniczane są także straty związane z przypadkami rozrywania plastikowych toreb. Do sieci wprowadzane są również produkty, które w całości pochodzą z recyklowanego tworzywa sztucznego. Z tworzyw lekkich powstają miękkie i trwałe wypełnienia poduszek i legowisk dla zwierząt. Z twardszych plastików poddanych recyklingowi wykonane są doniczki, skrzynki i koszyki. Drewno z certyfikatem FSC służy zarówno do produkcji papierowych artykułów piśmienniczych, ale też ozdób i naczyń.